Pravila za pacijente ordinacije funkcionalne medicine

1. Termini pregleda:

  • Naš cilj je da vam budemo dostupni u skladu sa vašim rasporedom. Posvećeni smo pružanju personalizirane njege koja odgovara vašim potrebama. Ukoliko ne budemo u mogućnosti zadržati već zakazani termin, obavijestit ćemo vas na vrijeme i napraviti alternativne aranžmane.
  • Propušteni termini bez prethodnog obavještenja znače da je neko drugi bio uskraćen za potrebnu njegu. Ukoliko niste u mogućnosti doći na zakazani pregled, molimo da nas obavijestite najmanje 72 sata unaprijed kako bismo mogli dati taj termin nekome drugom. Propušteni termini bez adekvatnog obavještenja naplaćuju se 100 KM po odluci vašeg ljekara.


2. Plaćanje usluga:

  • Mi smo samoplaćujuća ustanova i ne surađujemo sa osiguranjima. Naše usluge mogu biti pokrivene vašim osiguranjem kao “out of network” usluge, te preporučujemo da provjerite s vašom osiguravajućom kućom detalje. Plaćanje je potrebno izvršiti prilikom pružanja usluga.
  • Pružamo vam klasični račun s odgovarajućim šiframa za naplatu koje možete podnijeti svom osiguravajućem društvu za povrat sredstava. Dobit ćete jednu kopiju vašeg računa, a mi ne čuvamo kopije. Ako vam je potrebno više kopija, to je vaša odgovornost.


3. Pisma o medicinskoj nužnosti:

  • Rado ćemo vam pomoći s potrebnom papirologijom kao što su opravdanje izostanka s posla, škole. Ove usluge pružamo besplatno ukokoliko je to Vaš zahtjeve. Međutim, ako obrasci zahtijevaju značajnu količinu vremena ili pregled medicinskih kartona, može se naplatiti naknada po odluci ljekara. Ne obrađujemo dokumentaciju za invaliditet.


4. Povrati i zamjene suplemenata, nutrijenata, vitamina itd.:

  • Ako naiđete na poteškoće s bilo kojim preporučenim ili propisanim suplementom, jednostavno razgovarajte sa DNAlife stranicom i oni bi trebali izvršiti korekciju kako bismo osigurali vaš maksimalni uspjeh. Prihvataju povrat bilo kojih neotvorenih proizvoda koji nisu blizu datuma isteka.


5. Hitni slučajevi:

  • Uvijek ćemo dati sve od sebe da vam pružimo podršku za vaše kontinuirane medicinske i zdravstvene potrebe, ali naša ordinacija funkcioniše kao konsultantska ustanova, a ne kao primarna zdravstvena ustanova.
  • Nismo opremljeni za pružanje 24-satnih usluga i nismo dostupni vikendima niti praznicima. Ne pružamo hitne usluge. Ako imate hitnu medicinsku potrebu, molimo vas da kontaktirate vašeg ljekara primarne zdravstvene zaštite ili hitnu službu.

Pacijent potpisom potvrđuje da je upoznat s pravilima ordinacije i da se slaže s navedenim uvjetima.